CERITA AKU...

SELAMAT DATANG KE BLOG AKU!!!
AKU PUNYE BLOG, AKU PUNYE SUKA LE NAK TULIS PE
HAHHAAHHAHAAHAH:)

Rabu, 12 Januari 2011

keranamu shaFIE

Entah mengapa pilunya,
entah mengapa sepinya,
setelah kau sering hilang entah mana,
mungkin kerana diriku
tidak sepadan denganmu,
lantaran kau meninggalkanku sendiri

Kini ku tahu kau berpura bersamaku,
luka di hati ku kecewa di atas perbuatanmu,
mengalirlah air mata kau terpaksaku lepaskan,
tinggallah kasih sayang selamamnya..

Kau pergi ku menanggung rasa rindu,
sebaknya hati ini keranamu...

Kini terpaksa ku terima segalanya,
walauku tahu kau bahgia semenjak melepaskanku
Hanya aku bertemankan rasa pilu yang menjelma,
sebaknya hati ini keranamu...

Kiniku tahu pedihnya,
Bila cinta tiada lagi sehaluan,
Mungkin kerana diriku tidak sepadan dengamu
Maaf syg kau terpaksaku lepaskan,
Sebaknya hatiku ini,
Keranamuuuuu.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan