CERITA AKU...

SELAMAT DATANG KE BLOG AKU!!!
AKU PUNYE BLOG, AKU PUNYE SUKA LE NAK TULIS PE
HAHHAAHHAHAAHAH:)

Khamis, 20 Januari 2011

Pagi tadi aku g kelas proses writing cam biase, kena berebut- rebut nek bas..abis kelas proses writing aku jalan pergi ke library..Lepak foyer banyak benda aku leh lihat, pak arab de, china de, melayu de,tua de, muda de bak kata orang macam2 ade la tapi yang palaing best aku tengok bila de couple2 dok lepak same kat foyer tuu...HUU rase sebak kat dada nie pun de, sedih tul aku,orang len berdua aku sorang je.. aku mula terbayang fie, agak2nya dier pun cam couple2 yang de kat foyer tdi, sgt mesra sumenye...

aku juga mula terpikir, nape ALLAH tempatkan dier jauh dari aku, de hikmah sumenye rupanya..lau dier dapat uum sama ngan aku dulu, mesti aku dah meraung dah tengok dier mesra ngan orng len...hahahahhahhaah..what can i say,I still miss him so much!!!Im still wait him back to me..insyaallah..amin,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan